mandag 19. november 2012

Helfrelst på ferskfòr!

Bildet viser Millie med 6 måneders mellomrom.
I mai hadde hun en pjuskete, matt pels og hun hadde også blitt merkbart tynnere.
Jeg forsto ikke dette, for jeg fòret med RC, som jeg anså som et godt fòr.
Veterinæren sa også at hun var ve bra helse.
Hadde noen få måneder før fått valp i hus, som jeg mistenker spiste mye av maten hennes, samt at Millie er en forsiktig type.
Begynte å fòre med vom med Laks, sammen med litt selolje og eggeplomme ett par ganger i uken.
På bildet nederst sto det i bedømmelsen fra dommeren:En fyldig og meget glansfull pels! 
Hun har blitt en gladere hund også, 
så her er både jeg og hundene helfrelst på vom! :)

Det er viktig at hundene hele tiden har tilgjengelig noe å gnage på, pga tannstein. 
-Også der er jeg frelst på det som er naturlig! 
Gir de grise-knoker og ører, hud, margbein, beinrester etter middagen etc.

Og hundegodisen lages selv, så klart..hehe :D

Etter å ha lest en del om ferskfòring
er jeg er OVERBEVIST

om at dette har helsebringende effekt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar