tirsdag 21. mai 2013

Pinsehelga

Det hender jeg blir litt 
lei
de samme stiene å gå på

 Tenker innimellom at jeg skulle meldt meg på arrangerte (topp)turer, 
men formen krever at jeg kjører mitt eget løp.
Dvs hvile da man selv vil og ikke minst ett par dager etterpå.
Storslått utsikt!
Vi bor i et flott turterreng og forandring fryder!! :)
Hva er vel koseligere enn å gå bak 2 viftende tibberumper ;)
 Det viser seg, om man leter litt, at distriktet er full
av spennende og merkede stier!
Jensemann er en spreking!!
 2 ganger i Pinsen 
har vi tatt denne turen her:
Pilgrimsleden-og-skulhuselva
 Utrolig vakkert, trolsk og uberørt natur
Til tross for at det er Pilgrimssti.
Til tider bratt, men det går ;)


Eventyrlig!! :)
 Turen tar 2,5 time, med ilagt matpause
Sliten Wilma
Moro å ha med  "side-by-side"-hunder på tur! :)
Millie begynte sin løpetid den 15.mai
og er nok litt slappere enn vanlig
-men hun er meldt på dobbelutstilling på Gaalaasbanen/Furnes
...da vil hun være høyløpsk, så det blir jo spennende....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar