tirsdag 14. januar 2014

Vaksine og Millie er drektig!

I morgen er det klart for årlige vaksinering av alle tre hundene. 
Godt med alt som er unnagjort :) 
NÅ går vi på tur! ;)

Millie har nok også "små-boller i ovnen" :D 
Allerede en uke etter parring
kunne jeg merke at hun var mer kosete og oppmerksomhetssyk! 
Nå er hun øyeblikkelig 5 uker på vei 
og magen har blitt større. 
Jeg kommer ikke til å ta henne til ultralyd eller røntgen,
for det syns jeg er bortkastet penger ;) 
Hun er like sprek som før,
da jeg slipper henne
sammen med de andre,
på tur i skogen.
Tenk at det er KUN igjen èn mnd!! :)
Her kommer noen bilder av Millie som valp
-Hun var alldeles skjønn, syns jeg, 
så feminin og en veldig trygg valp!! 
Her er hun 8 uker og kommet til oss for godt <3>

Her er under ett av våre besøk hos oppdretter
og hun viste allerede da at hun var kontaktssøkende..og da ble avgjørelsen tatt! :)

Her er hun 6 uker


<3 nbsp="">

Så kommer noen bilder av Nalle (Strömkarlens Rolling On The River) som valp
Bildene er det Monica v/ Strømkarlens kennel som har tatt



Her er Nalle til venstre



Nydelig da
Jeg gleder meg virkelig!! :)
Fin tibbe det!! <3 nbsp="">


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar