mandag 4. august 2014

Sommeren og Mosseutstillingen

Denne sommeren har vi igjen tilbrakt to uker  i mine svigerforeldres hytte
Hankøsundet :)
Fantastiske temperaturer hver dag, med opptil 26 grader om natten!!
Hundene har fått småturer, litt lengre tidlig på morgenen og kveldstid.
"Jentene" mine takler varmen ganske bra ifht mange andre hunder

Den 27. juli var både Mille og Shine påmeldt i Moss,
men jeg valgte å stille bare Shine...av en eller annen grunn..
Hadde vel en tanke om at dette var for varmt og jeg ville fort hjem!
Hehe.. det går jo ikke!!


-For ingen grunn til å ikke stille Mille, foruten at hun ikke trenger et lite cert
-Men et NKK- cert! :))

Lovely Sun-Shine av Elgberget
I regi av MOHK (dommeren husker jeg ikke nå)
Ex, 1 Konk, CK, res.cert

Neste utstilling er NKK-Oslo/Bjerke den 16.august.
Gleder meg til det og håper på bedre utstillingstemperaturer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar