søndag 16. november 2014

Dogs4all


Lenge siden forrige utstilling!
Tidlig, tidlig fredag morgen var det avreise for meg, Millie og Shine
Vi henta Toril`s Isac, for han skulle også stilles :)
Det var 62 påmeldt på Norgesvinnerutstillingen
Denne dagen ga dommeren ut masse gult og blått,
så fornøyd med Millies exellent! :)
Isac fikk Good og Shine Very good
Ble tidlig ferdig, så masse kose- og leketid for hundene på hotellet
Marita og jeg var ute å spiste, og delte en flaske vin før det var natta
-for tidlig på`n også lørdagen

Lørdagen var det Nordisk vinnerutstilling
Det var 64 påmeldte denne dagen
Denne dommeren var litt mer "spandabel" med premieringene ;)
Isac Good, Millie Exellent og 
Shine Exellent, 3 Konk og CK! :)
Veldig fornøyd, men ikke storcert på Millie denne gangen heller
 Var så sliten etter dag 2, 
at jeg tenkte  at jeg ikke gidder å prøve å få dette storcertet på Millie mer
 -Skulle så GJERNE hatt det
..men kanskje bare en drøm :S
-Men i dag er jeg litt mer optimistisk igjen
hehe :D
 Kjenner bare at disse utstillingene koster så mye

 -men jeg glemmer tydeligvis fort
 -og jeg liker å stille hundene
..trener jo for dette hver onsdag året igjennom
 -Så jeg melder nok på Millie ved neste anledning også ;)


Bildene jeg har lagt ut er fra gjensynsleken hundene 
hadde da vi kom hjem!
Wilma er jo ikke med på utstilling,
så gleden var stor for hundene  da de møttes igjen!
Er så herlig å se dem sammen
og gleden de har i hverandre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar