onsdag 26. august 2015

Papillon valpemys!

Stiligste valpen ever!! < 3

I går dro jeg og Toril på besøk hos Ingrid ved Tirililles kennel i Trysil. 
Jeg har lenge snakket om en rase til og papillon var slettes ikke usannsynlig! 
Før vi dro hadde jeg kikket en stund på bilder av disse valpene og noen skilte seg jo ut..
Ingrid ville jeg skulle ha førstevalget på tre kull! :)

 Om det i det hele tatt ble noe, var altså ikke gitt!
Vi studerte masse!
-Og jeg er heldig som hadde med en hundeekspert!

Vi tok på, så på, De var alene på gulvet og bordet,
Sammen med flokken og alene
De ble stilt opp og kost masse med, så klart!

Tidlig sa jeg om den ene: "Skal jeg ha noen, MÅ det bli henne"!!
-Og etter noen timers studier i valpeadferd, så ble det HENNE!!😍😍

Hun er den stiligste valpen!! - med halen logrende rett til værs!
Foruten at hun var vakker, hadde hun en stram, tett og fin kropp! 
Holdt på alene på gulvet lenge, der hun lekte med de voksne og var på oppdagelsesferd. 
Logret og var nysjerrig!! :)
Sto på bordet, støtt som bare det! 
Jeg gleder meg så til å bli kjent med henne og for meg, en ny rase💖
                                                                  
Navn ikke helt avgjort enda


Dette er valpen da hun var 4 uker

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar