søndag 17. januar 2016

Yanka på Mestvinnerlista 2015 og siden sist..

Mine venner, Helen og Tore, mistet sin kjære Odin denne høsten
og siden Millie var underlegen de andre i min flokk
ble det bestemt i høst at hund skulle prøvebo hos Helen og Tore
-Og det gikk kjempebra!
I skrivende stund har hun bodd der i 2,5 mnd og hun blomstrer!!

Det har jo vært litt tøft for meg, 
men så lenge jeg vet at hun har det som en prinsesse,
hun får alle de turene hun er vant til (og mere til), 
de er hjemmeværende, 
hun får all den kosen hun vil, 
får være alenehund
 og tas vare på på det beste vis en hund kan ønske seg, 
så er jeg kjempeglad på hennes og H+T`s  vegne

Det kunne i grunnen ikke blitt bedre :)'
Jeg får jo også se henne så ofte jeg vil!
Vinn-vinn for alle parter

Yanka har jo gjort det så bra på valpeshowene
vi har deltatt på og
JAMMEN
Første ringtrening
Første utstilling 4 mndr og en uke gammel
ble hun
NR 1 på  NMHK`s mestvinnerliste for valp 2015!!
Her er linken:
nmhk-tibetanskspaniel.net
Jeg er så stolt, så stolt!!!
Fininnstilling

-Og her ble hun NR 1 av 17 (!!!!) valper!!

Vakker jente
Rasespesialen i september

Enda et stolt øyeblikk! BIR, BIG 1 og BIS 3!!
MEN det kommer jo ikke gratis dette,
så mange morsomme timer med trening ligger bak oss.

Wilma og jeg har også begynt på kurs som besøksvenn i regi av Røde Kors
Dette er noe vi har stor glede av begge to
Å stå som en DRONNING på bordet er hun god på
og vi gleder oss til fortsettelsen
Wilma er ikke begeistret for utstilling,
men lydighet og kos elsker hun!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar