fredag 22. september 2017

Etter at valpene dro..

Ikke skrevet mye på bloggen etter at valpene dro,
men ting skjer allikevel selv om det er stillstand på bloggen :)
Sommeren ble brukt på å avklimatiseres etter valpene dro..
Jeg syns det ble stille og tomt, og jeg savnet dem veldig!!
-Men skal jeg holde på med dette, må jeg bare innse at slik er det.. at de reiser fra meg og fortsetter sitt liv hos sine nye familier.
Her har jeg fått tilsendt bilder av "gromungene" :)
Abbie

Alwin

Alwin som nå heter Kasper

Nå har jeg vel omsider klart å lande :)
Det positive oppe i det hele, var at vi kom oss på skikkelige langturer igjen! 
Vi har gått masse i skogen nærmiljøet, oppdaget noen nye stier
og fartet litt ut på turer sammen med andre
Yanka trengte å stramme opp og slankes etter valpene, og nå er hun så fin i kroppen igjen! 
Pelsen er også i ferd med å komme igjen.
PMS.....

Sa du godt???



Endelig er det slutt på båndtvang! 


Deltok også på 4 utstillinger med Eden. 
I Råde ble det 1 Ex, CK og 2BTK  alle tre dager
Eden har to små cert fra før, så vi måtte takke nei denne helga.
Eden traff sin kullbror og bilder måtte til :)

To blide eiere :D
Trivelig dommer! 

Mestvinnende valp 2016!!! 


Mestvinnerrosetten kom også i sommer :)


På NKK Lillehammer likte hun seg ikke og viste seg slett ikke fra sin beste side. Det ble VG

I begynnelsen av august startet vi på handlerkurs arrangert av Frode Jevne.
Det var så utrolig lærerikt å delta på.
Lærte masse om meg selv som handler!
Tanken var at Eden skulle trenes, men hun fikk løpetid og ble veldig hormonell.
Likte ikke dette i det hele tatt!
 Halen ned og jeg måtte nærmest dra henne etter meg.
Yanka derimot blomstret!! :)
Så det ble til at det var hun som fikk mest tid. 
Hun stortrives med å vise seg fram, 
så nå er hun meldt på et par utstillinger framover.
Gleder meg til å handle henne på utstilling!!
Eden får jeg bare ha litt is i magen med..






Eden "overfaller" Jens da han velter med sykkelen..Hihi














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar