onsdag 4. desember 2013

-Mer Millie

De siste dagene har vært spennende
-og mer spennende skal det bli!!
Jeg var hos veterinær i går med Millie
Veterinæren godkjente henne for avl uten anmerkning
og denne veterinæren er et petimeter!! :)
-Noe jeg syns er flott!! 
-Generell helsetilstand: u.a
-Hud/ører: u.a
-Ører: u.a
Hjerte, auskullasjon: u.a
Bevegelser: u.a
Kjønnsorganer: u.a -har løpetid
Jur: u.a
Er det gjort funn av betydning hvorvidt hunden bør kunne brukes i avl? Nei

Fra før er Millie sjekket for PL  med resultat 0/0, hun er øyelyst u.a og er ikke bærer av PRA3
Pass til henne er også i orden.
Fikk mail i går kveld om at parringen er anbefalt av Raseklubben vår!!
Juuuhuuu, sier jeg bare! 
-Også så raskt svart :))
OM dette går i orden 
skal vi tilbake til veterinær for Herpesvaksine 
-Noe jeg ønsker å vaksinere henne for, iom hun skal parres i Sverige,
samt at denne hannen er parret før og jeg ikke ønsker å ta sjangsen på å påføre valper en pinefull død :P
Hun skal også få Revens dverbendelormvaksine før innreise til Sverige


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar