torsdag 3. november 2016

Eden, tur og litt div :)

Tok med kameraet ut på tur her om dagen
Vi har fått litt snø og det liker jo hundene.
Vi går i denne skogen hver dag, litt forskjellig hvor langt vi går, 
men den lengste runden er 9 km og den korteste er 3 km. 
Syns det er viktig at hundene får løpe og strekt ut skikkelig, at de skal få leke og utfolde seg, 
få bygget muskler, spenst og styrke.
De har jo også hus og hage til rådighet, 
men i skogen er utfordringene større. Glade hunder = glad matmor!
 Vi var på ringtrening i går, i regi av  Gjøvik hundeklubb
 Det var bare Eden som var med
 Fordi hun trenger trening i sammen med andre
 Yanka var ikke med denne gangen,
fordi hun nok har vært litt lei
 Men forrige gang var hun SÅ på hugget og det var så morsomt!
 Jeg ønsker å ta vare på det, derfor må hun ikke trene for mye
 Håper jeg erfarer at det funker! 
 Syns forøvrig Yanka er knallfin nå! 
Måtte dommeren på Lillestrøm syns det samme....


 Eden var ikke helt samarbeidsvillig på treningen..og det frustrerer meg! 
Hun liker seg ikke på bordet, mens å fristille henne, går kjempefint! 
 Vi får bare trene jevnlig framover, så får det i grunnen bli som det blir
For meg er hundene mine best uansett! 

Vakthundene hører noe..








Begynner å bli voksen, lille kosegrisen min! 

Full fart

Løver! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar