lørdag 21. januar 2017

For en helg!!

14 . og 15, januar var jeg i Bø på utstilling med Eden og Yanka
Vi dro ned fredag kveld, for å overnatte på Bø Camping.
Fantastisk hyggelig og serviceinnstilt betjening, så anbefales på det varmeste!
Koselig helg!





Flaksen var nok på min side denne helga, for det var samme dommer på begge mine raser!
Først var det Yanka for dommer Natasa Blanusa
og det ble en VG. 
Det meste var feil denne dagen, 
selv om jeg var veldig fornøyd med at Yanka stilte seg fint og gikk flott!

Etterpå var det inn med Eden, og jeg grudde meg!! 
-Men det var helt grunnløst, 
for Eden fikk super kritikk, 
Ex, 1 Konk med CK, 1 BTK og CERT, BIR og BIR jr!!!
Juhuuu!!!


Dagen etter stilte vi for Anthonio Di Lorentzo
Yanka var skikkelig på hugget :)
Det endte med Ex, 2 Konk. CK, 3 BTK og CERT!!
Med såå fin kritikk!
Jippi! Nå er Yanka fullcertet på smått


Så var det Edens tur..
Igjen masse skryt fra dommer
og hun ble plassert med 
Ex, 1 Konk, CK, 1 BTK og CERT, BIR og BIR jr igjen!
Nå var Eden fullcertet..og det før hun fylte 1 år faktisk!



Jeg kunne jo ikke ønsket meg bedre resultater! :)
Den 16. januar fylte Eden 1 år!
Gratulerer med dagen, lille kosegrisen min!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar